Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Halak
  • Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id

    Tepsiben sült hal burgonyával

    Kategória: Halak Bejegyezve: 2017-05-26

    Ebben a halas receptben szabad kezet kapsz a hal kiválasztásához és még egy különlegesség is vár rád az összetevőkben.

  • Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id

    Vadlazac salátával

    Kategória: Halak Bejegyezve: 2017-05-23

    Egy egyszerűen elkészíthető fogás, mely ízvilágban valódi élvezetet nyújt a könnyű halas ételek között.

  • Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id

    Natúr lazac salátaágyon

    Kategória: Halak Bejegyezve: 2017-05-23

    25 perc alatt elkészíthető halas étel, mely garantáltan egy új ízvilágba csábít minket.

  • Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id

    Tonhallal töltött avokádó

    Kategória: Halak Bejegyezve: 2017-05-23

    Tápláló halas étel, 5 perc alatt elkészíthető és akár egy ebédként, vagy egy könnyű vacsoraként is megállja a helyét.

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Kalcium (Ca)
Bejegyezve: 2017-09-11
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Céklás fehérje turmix edzés után
Bejegyezve: 2017-08-21
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A szója, mint fehérje forrás
Bejegyezve: 2017-08-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Vegán banánkenyér
Bejegyezve: 2017-07-28
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.