Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Zsírégető ételek

Táplálkozási szokásaink kialakításánál érdemes odafigyelni a természetes eredetű táplálékokra, hiszen számos előnnyel rendelkeznek. A természetes eredetű ételek fogyasztása ugyanis kevesebb kockázattal jár, mint a zsírégető tabletták bevétele, ezért a legfontosabb zsírégetéskor az, hogy elegendő kalóriát fogyasszunk olyan élelmiszereket választva, amelyek táplálóak, regenerálóak és tele vannak olyan tápanyagokkal, mint a rost, a fehérje, továbbá az egészséges zsírsavak és az antioxidánsok sem hiányoznak belőlük.

Magas rost tartalmú ételek

Ezek közé tartozik például a Chia mag, a lenmag vagy friss zöldségek és bogyósok. A rostok képesek arra, hogy miután elfogyasztották segítenek lassítani a szervezet glükóz (cukor) emésztését, csökkentve az éhséget.

Cseresznye

A cseresznye antioxidánsokban gazdag, amelyek védelmet nyújtanak a szabad gyökök károsításával szemben, ezáltal védik a sejteket. Friss kutatások jelzik, hogy a cseresznye segíthet a felesleges testzsír eltávolításában és a melatonin növelésében is, támogatja az egészséges alvási ciklust, amely pedig kulcsfontosságú az egészséges pajzsmirigy működésében.

Almabor ecet

Étkezés előtti almabor ecet fogyasztása javíthatjuk az emésztési funkciókat így kevesebb étel elfogyasztásával is jól érezhetjük magunkat.

Fehérje tartalmú ételek

A magas fehérjetartalmú élelmiszerek, mint a tejsavófehérje, a fűvel táplált marha húsa, a vadon fogott hal vagy a szabadtartású csirke több energiát igényel ahhoz, hogy a szervezet maga számára lebontsa és felhasználja. Kedvezőek ezek az ételek az éhínség leküzdéséhez továbbá támogatják a sovány izomtömeg fenntartását. Azok számára, akik zsírégetést és izmépítést egyszerre kívánnak elérni, a 0,7 gramm / testtömeg kg mennyiség ezekből az ételekből ajánlott fogyasztani.

Fűszerek, gyógynövények

A fűszerek, mint például a Cayenne bors feltételezések szerint növelhetik a szervezetnek a zsírégető képességét, mindeközben elnyomják az éhségszintet, normalizálják a glükózszintet és csökkentik az édességek iránti vágyat.

Tanulmányok kimutatták továbbá, hogy a gyógynövények, mint a cayenne bors, a kurkuma, a fahéj és a gyermekláncfű mind csökkenthetik a súlygyarapodást anélkül, hogy negatív hatásai lennének. Mivel a fűszerek pozitív hatással vannak az anyagcserére is, azt javasolják, hogy adjunk ilyen fűszereket, gyógynövényeket akár naponta ételeinkhez, vagy akár érdemes belőlük házi méregtelenítő italokat is készíteni.

forrás: draxe.com


Kategóriák: Egészséges életmód Bejegyezve: 2018-05-04

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkés citromos spárga
Bejegyezve: 2018-07-06
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkesaláta spenóttal
Bejegyezve: 2018-07-05
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Gyors tonhal saláta
Bejegyezve: 2018-07-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Fehérjedús saláta
Bejegyezve: 2018-07-03
Kövess minket a Facebookon
Egészséges életmód

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.