Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Ropogós kókuszos csirkefalatok

Ha a kókuszt és a csirkemellet kedveli, akkor ez a recept biztosan elnyeri ízlését. Egy olyan, mindössze 20 perc alatt elkészíthető receptet mutatunk be, amely nem csak ízletes, de kiváló fehérjeforrás is egyben.


Hozzávalók:

  • 1 nagy tojás
  • 1 ek. (14g) kókuszolaj
  • 8 ek. (60g) kókuszliszt
  • 8 ek. (60g) kókuszreszelék
  • 1 kg csirkemell

Elkészítése:

  1. Egy tálban keverjük össze a tojást és az előzőleg felolvasztott kókuszolajat.
  2. Egy külön tálba tegyük bele a kókuszlisztet, majd egy másikba a kókuszreszeléket.
  3. Az előzőleg megtisztított csirkemellet nagyobb csíkokra vágjuk, majd először a kókuszlisztbe, majd a tojásos keverékbe, végül a kókuszreszelékbe forgatjuk.
  4. A tepsibe sütőrácsot teszünk, majd az elkészített csirkefalatokat ráhelyezzük.
  5. Helyezzük a kb. 200 °C-ra felmelegített sütőbe, majd süssük készre 15-20 perc alatt.

Tápanyag tartalom összesen:

  • Kalória: 1705 kcal
  • Zsír: 73 g
  • Telített zsír: 46 g
  • Nátrium: 1504 mg
  • Szénhidrát: 64 g
  • Rost: 28 g
  • Cukor: 28 g
  • Fehérje: 198 g

Tápanyag tartalom 1 szeletben (kb):

  • Kalória: 170 kcal
  • Zsír: 7,3 g
  • Telített zsír: 4,6 g
  • Nátrium: 150,4 mg
  • Szénhidrát: 6,4 g
  • Rost: 2,8 g
  • Cukor: 2,8 g
  • Fehérje: 19,8 g

Forrás: theproteinchef.co/healthy-crispy-coconut-chicken-strips-recipe/


Kategóriák: Szárnyas ételek Bejegyezve: 2017-05-15

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Kalcium (Ca)
Bejegyezve: 2017-09-11
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Céklás fehérje turmix edzés után
Bejegyezve: 2017-08-21
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A szója, mint fehérje forrás
Bejegyezve: 2017-08-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Vegán banánkenyér
Bejegyezve: 2017-07-28
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.