Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Reggeli sportolás előtt

Omega-3 zsírsavak, fehérjék és rostok mind jelen vannak ebben a szuper egyszerű receptben, amely egy remek edzés előtti reggeli vagy akár elcsomagolva egy gyors ebéd is lehet.

Hozzávalók 4 személyre:

  • 8 szelet teljes kiőrlésű kenyér
  • 450 g alacsony zsírtartalmú túró
  • 1 érett avokádó szeletelve
  • 1 paradicsom szeletelve
  • só és frissen őrölt bors ízlés szerint

Elkészítése:

  • Kenjük meg túróval a 4 szelet kenyeret, majd tegyük rá az érett avokádó szeleteket és a paradicsom szeleteket. Tetejét sózzuk és borsozzuk és tetejére, ha elcsomagoljuk tegyük a második szelet kenyeret.

Tápanyag tartalom 1 adagban:

  • Kalória: 440 kcal
  • Teljes zsír: 11,9 g, ebből telített zsír: 2,8 g
  • Koleszterin: 15 mg
  • Nátrium: 402 mg
  • Szénhidrát: 63,5 g
  • Diétás rost: 13,1 g
  • Fehérje: 25 g

forrás: thelemonbowl.com


Kategóriák: Reggelik Bejegyezve: 2018-03-23

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Triptofán
Bejegyezve: 2018-04-26
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Valin
Bejegyezve: 2018-04-25
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A glükóz szerepe a szervezetben
Bejegyezve: 2018-04-24
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A tej, mint fehérjeforrás
Bejegyezve: 2018-04-23
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.