Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Mikor együnk protein szeletet?

Vannak olyan esetek, amikor az étkezést gyorsan szeretnénk megoldani és persze szeretnénk gondoskodni a megfelelő fehérje és más tápanyagok optimális beviteléről annak érdekében, hogy a gyomrunkat mindeközben ne terheljük meg.

A protein szelet nem csak kényelmes táplálék
A futás előtti étkezésnek egyik legjobb választása a protein szelet, ugyanis nem csak időt takaríthatunk meg - az egyébként más ételek elkészítésére szánt idővel szabadon rendelkezve- de a futás közbeni rázkódás alatt a gyomrot sem terheli meg.

Edzések előtti étkezésnek is megfelel a szelet, de akár edzés közben, vagy edzés után is fogyasztható. Egyéb esetekben a napi rohanás közben bármikor, ha magunknál tartunk egy-egy protein szeletet is gondoskodni tudunk arról, hogy a napi fehérje mennyiségének az étkezések közötti elosztására is figyelni tudjunk, vagyis fenntartsuk a napi folyamatos fehérjebeviteli szintet általa.

Akár a főétkezést is átvészelhetünk vele
Míg egy átlagos étkezéssel a szükséges tápanyagok többszörösét is bevihetjük, a protein szeletek segítenek átvészelni az esetlegesen kimaradt főétkezéseket, ugyanis a bennük lévő fehérje segíti leküzdeni az éhséget mindaddig, amíg testünknek nem adjuk meg a főétkezésünkkor megszokott gondosan összeválogatott alapanyagokból készült menünket. Ideális alternatívája tehát az étkezések helyettesítésének, hiszen a protein szeletekben magas a fehérje tartalom, a rost tartalom és egészséges zsírok, vitaminok és ásványi anyagok is megtalálhatóak benne.

Nagyon jó nasi helyett
Természetes, hogy időnként megkívánunk valamilyen édességet, s már ha nasi után vágyakozik a szervezetünk, akkor adjuk meg azt neki a lehető legegészségesebb formában. Egy finom protein szelet mindig jó, ha kéznél van!

Bolti, vagy otthon elkészített
Bármelyiket is választjuk mindenképpen érdemes az adott étkezésre fókuszálnunk, hiszen akkor táplálkozunk helyesen, ha a protein szelet összetevői nem túlzóan magasak, vagyis éppen annyi fehérjét, szénhidrátot és egyéb fontos tápanyagokat tartalmaznak, amire éppen szükségünk van.

forrás:
www.livestrong.com
www.daystofitness.com


Kategóriák: Egészséges életmód Bejegyezve: 2018-06-21

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkés citromos spárga
Bejegyezve: 2018-07-06
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkesaláta spenóttal
Bejegyezve: 2018-07-05
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Gyors tonhal saláta
Bejegyezve: 2018-07-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Fehérjedús saláta
Bejegyezve: 2018-07-03
Kövess minket a Facebookon
Egészséges életmód

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.