Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Mandulás vaníliás protein smoothie

Bár léteznek olyan smoothiek amelyekhez nem kell külön protein port hozzáadni, mégis egyre inkább olyan smoothie receptekkel találkozhatunk, amelyek kihasználva a különböző protein porok ízesítését remek receptek elkészítését teszik lehetővé.

Reggelire, ebédre, vagy bármikor, amikor nincs időd a konyhában tölteni nagyon gyorsan elkészíthető ez a mandulás, vaníliás protein smoothie. Nem csak finom, de a hozzávalóknak köszönhetően sok vitaminnal és ásványi anyaggal is feltölt.

Hozzávalók:

  • 1 adagolókanálnyi vaníliás fehérjepor
  • fél banán (lehetőleg előtte lefagyasztva)
  • ¼ csésze vaníliás joghurt (zsírszegény)
  • 1 evőkanál mandulavaj
  • ¾ csésze cukrozatlan vaníliás mandulatej
  • 3-4 jégkocka (mérettől függően)

Elkészítése nagyon egyszerű

Az összes összetevőt tegyük bele egy nagy teljesítményű turmixba és keverjük addig, amíg sima állagot nem kapunk. A tetejét darált mandulával, fahéjjal vagy lenmaggal megszórva tálaljuk. Ha nem szeretnénk beletenni jégkockát, akkor elég csak a banánt lefagyasztani, mielőtt hozzáadnánk.

Egy kb. 2,5 dl mandulás vaníliás smoothie tartalmaz:

  • Kalória: 255 kcal
  • Teljes zsír: 10 g
  • Telített zsír: 1 g
  • Koleszterin: 0 mg
  • Nátrium: 165 mg
  • Szénhidrátok: 28 g
  • Rost: 4,5 g
  • Cukor: 12,5 g
  • Fehérje: 22 g

forrás:dishingouthealth.com


Kategóriák: Italok Bejegyezve: 2017-05-19

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Kalcium (Ca)
Bejegyezve: 2017-09-11
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Céklás fehérje turmix edzés után
Bejegyezve: 2017-08-21
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A szója, mint fehérje forrás
Bejegyezve: 2017-08-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Vegán banánkenyér
Bejegyezve: 2017-07-28
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.