Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Magas fehérjetartalmú egészséges élelmiszerek

Egyre több bizonyíték van arra, hogy a magas fehérjetartalmú élelmiszerek fogyasztása szerepet játszik az egészség megőrzésben.

Az egészséges fehérjeforrások, például a hal, a csirke, a bab vagy a diófélék képesek csökkenteni számos betegségek kialakulásának kockázatát- tudhatjuk meg a Harvard School of Public Health táplálkozással kapcsolatos híreiben.

Egyik ilyen betegségek kialakulásával, illetve megelőzőséről szóló tanulmányt a Wellness Institute of the Cleveland Clinic 2012-ben tette közzé, mely szerint a stroke kockázata jelentősen csökkenthető a vörös hús más fehérjeforrással történő helyettesítésével.

forrás:www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/what-should-you-eat/protein


Kategóriák: Egészséges életmód Bejegyezve: 2018-04-11

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Triptofán
Bejegyezve: 2018-04-26
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Valin
Bejegyezve: 2018-04-25
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A glükóz szerepe a szervezetben
Bejegyezve: 2018-04-24
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A tej, mint fehérjeforrás
Bejegyezve: 2018-04-23
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.