Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Legnagyobb fehérje tartalmú magvak és diófélék

Legnagyobb fehérje tartalmú magvak és diófélék

Mindamellett, hogy a diófélék és az olajos magvak számos vitamint és a szervezet számára fontos olajokat tartalmaznak, kiemelten magas fehérjetartalmuk miatt közkedvelt a felhasználási formájuk. Akár nyersen csipegetve, akár salátába ágyazva, de különféle húsok elkészítéséhez is felhasználva valóban színesebbé tehetjük étkezéseinket, persze mindamellett, hogy említett jótékony hatásaik is gazdagítják napi fehérje forrásainkat. Nézzük melyek is a leggazdagabb fehérje források 100 g terményben:

  • Tökmag: 28.9 g
  • Mogyoró: 25.8 g
  • Vajdió: 24.9 g
  • Pisztácia: 20.2 g
  • Mandula: 21.2 g
  • Napraforgó mag: 19.3 g
  • Kesudió: 18.2 g
  • Lenmag: 18.2 g

forrás:www.kaloriaguru.hu


Kategóriák: Egészséges életmód Bejegyezve: 2017-04-28

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Triptofán
Bejegyezve: 2018-04-26
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Valin
Bejegyezve: 2018-04-25
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A glükóz szerepe a szervezetben
Bejegyezve: 2018-04-24
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A tej, mint fehérjeforrás
Bejegyezve: 2018-04-23
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.