Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Legnagyobb fehérje tartalmú magvak és diófélék

Legnagyobb fehérje tartalmú magvak és diófélék

Mindamellett, hogy a diófélék és az olajos magvak számos vitamint és a szervezet számára fontos olajokat tartalmaznak, kiemelten magas fehérjetartalmuk miatt közkedvelt a konyhai felhasználásuk. Akár nyersen csipegetve, akár salátába ágyazva, de különféle húsok elkészítéséhez is hozzáadva valóban színesebbé tehetjük étkezéseinket, persze mindamellett, hogy említett jótékony hatásaik is gazdagítják, valamint a napi fehérje bevitelünkhöz is hozzájárulnak.

A leggazdagabb fehérje tartalmú magvak és diófélék (100 g terményben):

  • Tökmag: 28.9 g
  • Mogyoró: 25.8 g
  • Vajdió: 24.9 g
  • Pisztácia: 20.2 g
  • Mandula: 21.2 g
  • Napraforgó mag: 19.3 g
  • Kesudió: 18.2 g
  • Lenmag: 18.2 g

forrás:www.kaloriaguru.hu


Kategóriák: Egészséges életmód Bejegyezve: 2017-04-28

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkés citromos spárga
Bejegyezve: 2018-07-06
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkesaláta spenóttal
Bejegyezve: 2018-07-05
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Gyors tonhal saláta
Bejegyezve: 2018-07-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Fehérjedús saláta
Bejegyezve: 2018-07-03
Kövess minket a Facebookon
Egészséges életmód

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.