Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
A legjobb élelmiszerek a gyors izomépítéshez

Íme a legjobb ételek, amelyeket érdemes tartalmazni az izomépítő programodnak!

  1. Egész tojás
    Az egész tojás létfontosságú tápanyagokat, fehérjét és zsírokat tartalmaz az izomépítéshez.
  2. Természetes fehérje források
    Magas fehérje tartalmú élelmiszerek fogyasztása ajánlott minden nap, így vad lazac, fekete bab, lencse, sovány marhahús, csirkemell, tojás, joghurt, kefir, kecskesajt, mandula legyenek inspirációid a menüdnek.
  3. Brokkoli
    A brokkoli és más keresztesvirágú zöldségek segíthetnek a zsírvesztésben, továbbá alapvető tápanyagokat tartalmaznak az izomépítéshez.
  4. Hal
    A halakban megtalálható Omega-3 segít csökkenteni a gyulladást, így kiemelten fontosak az izomépítés szempontjából.
  5. Mandula vaj
    Mandula, mint táplálék biztosítja az L-arginin, NO2 és E-vitamin pótlását, amely segít csökkenteni a szabad gyököket egy nagy edzés után.
  6. Édes burgonya
    Az édesburgonya kiváló szénhidrátforrást jelent, amely lúgosító és gluténmentes is.
  7. Banán
    Ez a gyümölcs tökéletesen illeszkedik az izomépítő étrendbe, hiszen extra kalóriákat tartalmaz és tele van olyan tápanyagokkal, amelyek támogatják az izom egészségét.

forrás: draxe.com


Kategóriák: Fehérje forrás Bejegyezve: 2017-12-15

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkés citromos spárga
Bejegyezve: 2018-07-06
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkesaláta spenóttal
Bejegyezve: 2018-07-05
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Gyors tonhal saláta
Bejegyezve: 2018-07-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Fehérjedús saláta
Bejegyezve: 2018-07-03
Kövess minket a Facebookon
Egészséges életmód

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.