Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Izomépítés gyorsan

Bár az izomépítés egy hosszú folyamat, mégis azok akik szeretnének rövid idő alatt látványos eredményt elérni gyakran teszik fel a kérdést - vajon mi kell ahhoz, hogy az izomépítés gyorsan történjen?

Egyél húst!
Ha növeljük a napi fehérje mennyiségét - így az ajánlott minimum 0,8 g/ttk-ról 1 g/ttkg-ra - már tettünk valami pluszt annak érdekében, hogy a célzott edzőtermi gyakorlatok mellett akár 2 hét múlva megpillantsuk fejlődésünk eredményeit.

Fogyassz tejterméket, tojást és mogyorót!
A napi fehérje mennyiségének optimális arányait tekintve a változatos étrend mellett nem csak finomakat lehet enni. A testépítők körében közkedvelt túró és más tejtermékek, a tojás és a földimogyoró ugyanis biztosítják a hús mellett azokat az esszenciális aminosavakat, amelyek az izomnövekedést támogatják.

Figyelj a kalóriára!
A napi kalóriaszükségletet érdemes egyenlően elosztani a szénhidrátok és a zsírok között. Amennyiben nem elég látványos a fejlődés, növelhetjük a kalóriabevitelt.

Kezdők látványos fejlődése
A nagyobb izomcsoportok növelhetők a leggyorsabban - ilyenek a láb, a hát és a mellkas. Érdemes olyan gyakorlatokat végezni, amelyek egyszerre több izomcsoportot mozgatnak át. Az izomépítés a gyakorlatok ismétlésén alapszik, melyek között 1 perces pihenőidőt érdemes tartani.

Emellett fontos, hogy naponta legalább 7-8 órát alvással töltsünk. A szervezetnek szüksége van a pihenésre, hogy a következő edzésnél újult erővel koncentrálni tudjunk az izomépítésre.

forrás:
www.menshealth.com/fitness/pound-of-size
www.builtlean.com/2011/10/13/how-fast-can-you-build-muscle-5-factors-that-affect-muscle-growth
www.lifehack.org/articles/lifestyle/5-fitness-and-nutrition-hacks-to-build-muscle-fast.html


Kategóriák: Egészséges életmód Bejegyezve: 2017-12-14

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Nők és az izomnövelés
Bejegyezve: 2018-02-16
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Magas fehérje tartalmú brokkoli leves
Bejegyezve: 2018-02-15
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Brokkoli az egészséges étrendben
Bejegyezve: 2018-02-14
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id B1-vitamin (tiamin)
Bejegyezve: 2018-02-13
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.