Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Fogyókúrás étrend tippek
  1. Egyél magas fehérjetartalmú reggelit! Kutatások ugyanis kimutatták, hogy a magas fehérjetartalmú étkezések után csökken az éhség érzet és ezáltal csökken a kalóriabevitelt egész nap.
  2. Kerüld a cukros italokat és gyümölcsleveket!
  3. Igyál vizet az étkezések előtt fél órával! Egy tanulmány szerint a víz fogyasztása az étkezés előtt 44% -kal növeli a súlycsökkenés hatákonyságát 3 hónap alatt.
  4. Fogyassz olyan ételeket, amelyek támogatják a fogyókúrádat! Ilyenek a főtt tojás, grépfrút, chili paprika, teljes kiőrlésű gabonák, mint a zab, a barna rizs és a quinoa, dió és mogyorófélék közül a mandula, továbbá alma ecet, avokádó, túró, tonhal, lazac, a keresztesvirágú zöldségek, így a brokkoli, a karfiol, a káposzta és a kelbimbó, a leveles zöldségek közül a kelkáposzta és a spenót, ezenkívül a kókusz és a kókuszolaj.
  5. Egyél minél több oldható rostot! A vizsgálatok azt mutatják, hogy az oldható rostok csökkenthetik a zsírt, különösen a hasi területen.
  6. Igyál kávét vagy teát! Ha kávé vagy teázó vagy, akkor igyál annyit, amennyit csak akarsz, mivel a koffein 3-11% -kal növeli az anyagcserét.

Egyéb hasznos tanács az étkezéshez:

  1. Egyél lassan! A gyorsan evők bizonyítottan felszedik a kilókat az idő múlásával.
  2. Használj kisebb tányérokat étkezéskor! Tanulmányok azt mutatják, hogy az emberek automatikusan kevesebbet esznek, ha kisebb tányért használnak.
  3. Aludj eleget! A túl kevés alvás a súlygyarapodás egyik legnagyobb kockázati tényezője.

forrás:
www.ncbi.nlm.nih.gov
authoritynutrition.com


Kategóriák: Egészséges életmód Bejegyezve: 2018-06-06

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkés citromos spárga
Bejegyezve: 2018-07-06
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkesaláta spenóttal
Bejegyezve: 2018-07-05
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Gyors tonhal saláta
Bejegyezve: 2018-07-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Fehérjedús saláta
Bejegyezve: 2018-07-03
Kövess minket a Facebookon
Egészséges életmód

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.