Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Fehérjepor tejjel vagy vízzel?

Gyakran elhangzik az a kérdés, hogy a fehérjeport mivel érdemes fogyasztani tejjel vagy vízzel. Mindkettőnek meg van az előnye, mely persze az egyéni ízlés, valamint az éppen aktuális céljaink elérésének kérdése is alapvetően.

Fehérjepor tejjel

  • sokak szerint tejjel finomabb a fehérje turmix
  • a tej már önmagában is remek fehérjeforrás
  • több kalóriát tartalmaz az elkészített turmix
  • a tejsavófehérje porban elegendő fehérje van, de a tej hozzáadásával ez a mennyiség növelhető
  • az izomregeneráció és izomtömeg építés számára az edzést követően előnyösebb a tej a benne lévő tejsavó és kazein miatt
  • a tejben lévő szénhidrát szintén szerepet játszik az izom regenerációban
  • a tej gazdag vitaminokban és ásványi anyagokban, mely tovább növeli a turmix táplálkozási értékét
  • a tej fokozza az izomfehérje szintézist, mely elősegíti az izomépítést

Fehérjepor vízzel

  • laktózérzékenyeknek ajánlott elsődlegesen vízzel
  • a vízben könnyebben elkeveredik a fehérjepor
  • kevesebb kalóriát tartalmaz az elkészített turmix
  • a víz nem tartalmaz felesleges szénhidrátokat
  • diéta esetén a felesleges zsírok elkerülése érdekében a víz a jobb választás

forrás:
www.wellwisdom.com/is-there-a-difference-taking-protein-with-milk-or-water
www.quora.com/How-do-I-take-protein-powder-with-water-or-milk
www.livestrong.com/article/474105-milk-or-water-protein-shakes


Kategóriák: Fehérje forrás Bejegyezve: 2017-12-20

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkés citromos spárga
Bejegyezve: 2018-07-06
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Csirkesaláta spenóttal
Bejegyezve: 2018-07-05
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Gyors tonhal saláta
Bejegyezve: 2018-07-04
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Fehérjedús saláta
Bejegyezve: 2018-07-03
Kövess minket a Facebookon
Egészséges életmód

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.