Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Edzés előtti étkezés fogyáshoz

A legfontosabb az, hogy ismernünk kell céljainkat. Mit is szeretnénk elérni zsírt veszíteni, vagy izmot építeni, esetleg mindkettőt? A kalóriabevitel, a fehérjék, a szénhidrátok és a zsírok egyensúlya az optimális egészség kulcsa, és a diétás terv legfontosabb része. Az edzés előtti étkezés nem csak azt biztosítja, hogy elegendő energiánk legyen az edzéshez, hanem a teljesítmény maximalizálásához is szükséges.

Ha reggel szeretsz edzeni
Ha reggel szeretünk edzeni és a zsírégetés a legfőbb célunk, akkor egy fehérje turmix kiváltképpen jó választás, így egy csésze tej, néhány mandula, egy banán vagy egy alma hozzáadásával egy tökéletes reggeli italt lehet elkészíteni mely edzés előtt biztosítja a szükséges tápanyagokat. Ha túl fáradtak vagyunk reggel, akkor egy finom eszpresszó is segíti a zsírégetést, ugyanis a koffein mesterséges stimulánsként működik, amely elősegíti a zsírsejtek mobilizálását és felszabadítását a véráramba, így még intenzívebbé tehetjük edzésünket.

Ha az edzés napközben van
Célozzunk meg egy 100-150 kalóriás snacket, amely legalább 10 gramm szénhidrátot és 10 gramm fehérjét tartalmaz. Ez a kombináció ugyanis elősegíti az izmok működését, valamint segít felszívni a glükózt és az aminosavakat, ami pedig megelőzi az izomvesztést.

Fogyáshoz fontos, hogy alacsony kalóriát fogyasszunk, de ehhez viszont érdemes edzés után is egy snacket elfogyasztani, 15-45 perccel az edzés után, hiszen a szervezetnek ekkor is szüksége van a tápanyagokra azért, hogy energizáljódjunk és az izom kiépüljön.

forrás:
www.livestrong.com/article/529036-the-best-breakfast-before-a-workout-if-you-are-trying-to-lose-weight
www.womenshealthmag.com/weight-loss/what-to-eat-after-a-workout-to-lose-weight
food.ndtv.com/health/diet-tip-the-importance-of-pre-and-post-workout-meals-774041


Kategóriák: Egészséges életmód Bejegyezve: 2018-04-06

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Triptofán
Bejegyezve: 2018-04-26
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Valin
Bejegyezve: 2018-04-25
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A glükóz szerepe a szervezetben
Bejegyezve: 2018-04-24
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A tej, mint fehérjeforrás
Bejegyezve: 2018-04-23
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.