Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
Csokis fehérje shake házilag

Extrán csokis mandulavajas házilag elkészíthető shake.

Hozzávalók 2 személyre:

  • 1 banán
  • 200 g görög joghurt
  • 2 ek. mandulavaj
  • 2 ek. kakaópor
  • 36 g whey protein por
  • Jég ízlés szerint

Elkészítése:
Az összes összetevőt tegyük bele egy nagy teljesítményű turmixgépbe és keverjük addig, amíg sima állagot nem kapunk. Azonnal fogyasztható.

Tápanyagtartalom 1 adagban:

  • Kalória: 304 kcal
  • Zsír: 10,9 g, ebből telített zsír 1,8 g
  • Koleszterin 7 mg
  • Nátrium 201 mg
  • Szénhidrát 31,9 g, ebből diétás rost: 10,9 g, cukor: 13,8 g
  • Fehérje: 25,7 g

forrás: thelemonbowl.com


Kategóriák: Italok Bejegyezve: 2018-04-16

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Triptofán
Bejegyezve: 2018-04-26
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Valin
Bejegyezve: 2018-04-25
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A glükóz szerepe a szervezetben
Bejegyezve: 2018-04-24
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id A tej, mint fehérjeforrás
Bejegyezve: 2018-04-23
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.