Kiemelt cikkek:

Legfrissebb cikkek:
Kövess minket:
13 kiemelten magas fehérjetartalmú gabonatermék

13 kiemelten magas fehérjetartalmú gabonatermék

100 g gabonából készült termékben mért legnagyobb mennyiségű fehérje tartalom érdekes információkat nyújt a számunkra, hiszen a hétköznapi háztartásokban olykor nem is használt termékek a legjobb fehérjeforrások. Lássuk melyek ezek a Kalóriaguru táblázata alapján:

  • Mandulaliszt: 27.6 g
  • Búzacsíra: 25 g
  • Kukoricacsíra: 19 g
  • Kókuszliszt: 18 g
  • Zabliszt: 15 g
  • Búzakorpa: 14.9 g
  • Grahamliszt: 14.4 g
  • Zabpehely: 14.4 g
  • Teljes kiőrlésű búzaliszt: 14.4 g
  • Tönkölybúza: 14 g
  • Amaránt: 14 g

forrás:www.kaloriaguru.hu


Kategóriák: Fehérje forrás Bejegyezve: 2017-04-29

 

Legújabb cikkek
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Izomépítés gyorsan
Bejegyezve: 2017-12-14
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Vegán izomépítés
Bejegyezve: 2017-12-13
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Vegán testépítő étrend tippek
Bejegyezve: 2017-12-12
Fehérje tanácsadó post.featured_images[0].id Így csinálj browniet karácsonyra a gyúrós haveroknak!
Bejegyezve: 2017-12-12
Kövess minket a Facebookon

Valóban jók a Táplálékkiegészítők?


A vitaminok és ásványi anyagok nélkülözhetetlenek az egészséges szervezet számára. A természetes források, mint zöldségek, gyümölcsök azonban már jóval kevesebbet tartalmaznak ezekből az anyagokból, mint 20-30 évvel ezelőtt. A különféle táplálék kiegészítők eme hiányokat kívánják pótolni és nem mellesleg olyan összetételben, amelyek olykor kifejezetten életmódhoz igazodóan tartalmazzák ezeket az anyagokat. Léteznek speciálisabb táplálék kiegészítők is, melyeket kifejezetten a testépítők, sportolók számára fejlesztettek ki, s melyek könnyen és gyorsan nagy mennyiségben hozzájárulnak ahhoz, hogy erőnlétüket, izomzatukat fenntartsák, illetve fejlesszék.